keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Parannusehdotuksia: Lemon Tree, Parga

Voi Apollomatkat parkaa, kun kysyivät kuinka matkamme sujui. Itse matka meni hyvin, seura oli oivallisinta, mutta hotelli ei täyttänyt odotuksia. Tervetuloa mukaan sanalliselle matkalle Lemon Tree hotelliin!Palaute löytyy myös Apollomatkojen sivulta. 

"Tervetuloa hotelliin. Huoneenne eivät ole valmiit. Menkää hotellin baariin odottamaan."
"Kiitos kiitos" suomalaiset matkustajat sanoivat hieman näreissään, mutta olivat hyvillään siitä että asia kuitenkin huomioitiin. Mutta kappas vaan! Juomat pitikin maksaa itse!
Parannusehdotus 1. Jos huone ei ole valmis, tarjoa hotellisi asiakkaalle toki juoma hotellin piikkiin.

Pääsimme huoneeseen ja se esiteltiinkin meille perusteellisesti. Kerrottiin hinnat ilmastoinnille, wlanille ja tallelokerolle.
Parannusehdotus 2. Kun asiakas ei halua tallelokeroa - älä suinkaan näytä avoimesti olevasi pettynyt. On asiakkaan oma valinta mitä hän haluaa ja mitä ei.
Parannusehdotus 3. Jos pariskunta on häämatkallaan, se olisi sopivaa huomioida jollain tavalla. Vaikka pariskunta ei nyt välttämättä ole mieleesi.

Parannusehdotus 4. Roskiksia kiitos. Onhan se vaivalloista tyhjentää ne, mutta siitä huolimatta asiakasta iljettää laittaa roskia pusseihin lattialle. Ja vaikka saatte säästöä siitä ettette edes tarjoa roskapusseja asiakkaille...
Parannusehdotus 5. Roskapussit asiakkaille.

Parannusehdostus 6. Siivoa välillä myös lamput hämähäkin verkoista
Parannusehdotus 7. Vaihda palaneet polttimot ainakin lukulamppuihin.
Parannusehdotus 8. Pedatessanne sänkyä pitää yöpaidat siirtää syrjään. Älkää kuitenkaan jättäkö niitä lattialle.
Parannusehdotus 9. Vessojen roskikset on tyhjennettävä päivittäin, vaikka muuta siivoamista ei sunnuntaisin suoritettaisikaan.

Parannusehdotus 10.Tämä seikka ei liity mitenkään palveluun tai siivoamiseen, mutta yleisilmeeseen: Jos hotellilla ei ole varaa kunnollisiiin "taideteoksiin", voi ne jättää kokonaan laittamatta seinälle. (Huom. Taideteokseksi kelpuutetaan kortti, joka on kehystetty esim paspartuun kanssa euron maksaneisiin kehyksiin. Ei suinkaan teipattuna päältä päin kehyksen taustaan, niin että kuvan toinen pää retkottaa ns. kehyksen pohjalla.)

Parannusehdotus 11. Hankkikaa uudet sängyt tai sänkyihinne kunnolliset patjat.
Oppaat ovat tervemenneitä kokeilemaan Lemon Tree hotellin sänkyjä. Tuolloin he saattavat huomata, että sängyn patja on itse asiassa jenkkisängyn runko, jonka päältä puuttuu pehmentävä patja ja sijauspatja.
Hotellia ei voi syyttää myöskään turhan innokkaasta palvelusta siinä suhteessa, että kolmatta tyynyliinaa piti odottaa kolmisen päivää. Asiasta ei huolehtinut siivooja tai pyynnöstä kukaan muukaan. Lopulta yritimme löytää sellaisen itse paikallisista liikkeistä. Mutta ihme tapahtui ja viimeinkin sain tyynyliinan...
Lienee sanomattakin selvää, että emme jättäneet tippiä siivoojille.

Palveluehdotus 12. Käykää välillä hotellinne "takapihallakin". Ikkunamme takana oli koko reissun ajan vesimeloonin puolikas, joka hiljalleen makeana mädäntyi auringon kuumuudessa.

Emme suosittele tätä hotellia, emme mene tänne enää ikinä itse. Emmekä suosittele Apolloa antamaan tälle kahta tähteä enempää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti